Thursday, July 23, 2009

Another Stupid Guy

After working hour.. aku ngan gembiranya drive nek NKVE.. then turun kat kesas. singgah kat shell kesas pasal minyak kete aku da dok nyala2.. dari pagi tadi lagi. haha.. pas aku letak nozel minyak tuh kat tank kete aku, cam bese aku pun cuci cermin depan ngan blakang. time tuh ada r sebiji mercedes benz tgh q. kat blakang kete aku. wat dunno je. tapi dia dok pandang marah2 lak. apa hal? bingit aku. hilang terus hepi. pas dia hon kat aku dia gi depan. mulut dok berkumat kamit baca serapah apa ntah. panas beb. kot ye pun nak cepat sabar r. tak sampai 5 minit pun aku nak cuci cermin kete. Pandang je la mat tuh. siap dia dok usha2 lagi.. gile geram ah. nasib bek aku ni penyabar.. hehe.. terus aku ciao je. malas nak cari pasal.. bajet2 r kot ye pun pakai merc tak yah r nak pandang orang camtu kan?

No comments:

Post a Comment